>>> Yogi's Gästebuch
Eintragen
Lesen
GB-Stats:
Einträge: 309
Seiten: 62
Seitenaufrufe: 42193
<< | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | >>
209 Mi, 27.12.2006 (22:45) - Eintrag von Sonia Eine Email an Sonia schreiben!


Ort:
Aesch
Hoi Yogi
ich bin doch letschtin bi dir gsii und ha mer s 3mm Horn lo ine murkse vo dir.und ha welle froge öbs normal isch dases rot isch und agschwulle isch und so flüssigkeit use kunnt? und halt au bitz juckt. ich bi mis ohr aber immer schön am pflege mit kamiletee. und jo wott den öbe uf 1cm wiit dehne! machii aber den bi dir. ;)
gruess

Kommentar
huhu allerliebste hardcorepiercingsüchtige sonja


ja lles im grünen bereich so !

geduld geduld ...

dauert paar tage und dann wird alles wieder normal !

" der auch löcher aufdehnende yogi "
208 Mi, 27.12.2006 (19:00) - Eintrag von Jess


Ort:
Keine Angabe
Hallo yogi
i hane chlini frag. Han mr mal es Nasepierching gschosse ka...undden 1 week de schuss müesse dene la. Jetz hani di wele frage, wenn ich s pierching wiederwürd mache, und den la stäche, cönnti dän grad mi Titanstecker inemache?

lg

Kommentar
jou hallo

ja das kann man machen entweder nen stecker oder nen kleinen ring einsetzen geht beides zu beginn je nach wunsch

" der die menschen glücklich machende yogi "
207 Mi, 27.12.2006 (17:59) - Eintrag von rebi Eine Email an rebi schreiben!


Ort:
oltööön
sodeli also hrhr
i n fraaag, obi ächt grad 2 lippepiercings (links und rechts) grad nachenand (also am gliche tag) cha mache odr isch das doof will denn d lippe z fescht wür aschwille?
will wenn da gaht denn würi am SA mal n termin machäää falls das so churzfrischtig gaht?

woop woop röbii

Kommentar
salve

ja das kann man schon machen sofern man die gepiercte stelle etwas kühlt !

und beim essen muss man halt dann etwas mehr aufpassen !

und zum piercen brauchst du keinen termin machen ! einfach vorbei kommen ... eventuell muss man ab und zu etwas geduld haben und etwas wartezeit in kauf nehmen ....


" der momentan fast im stress seiende löchernde yogi "
206 Do, 14.12.2006 (3:47) - Eintrag von Jasmin Eine Email an Jasmin schreiben!


Ort:
Badä
Hey Yogi

I möcht mer scho uu lang es Tattoo lo stäche loh, aber i weiss ned... Ha recht Angscht, dases ned so usechunt wieni will... Schiinsch mer recht kompetent z sii, drum nimmts mi jetzt na wunder: Wa für Motiv leged der besser u was fürtigi ehnder weniger? Je nach Antwort hesch velecht e Chund meh ^^ ;)
Liebä Gruäss
Jasmin

Kommentar
hmmm was soll ich dazu sagen ?


am liebsten mach ich die kleinen grossen die nicht viel geld kosten und doch teuer sind die farbigen schwarz-weiss muster die nix darstellen in form von nem tier oder menschen ... und dann am liebsten immer um viertel vor !

am besten vorbei kommen und sich vor ort ein bild machen ...
oder hab ich jetzt meine chance vollkommen verspielt ?

ja denn halt !

" der nicht wissen was schreibende yogi "
205 Mi, 13.12.2006 (10:58) - Eintrag von Astrid Eine Email an Astrid schreiben!


Ort:
Keine Angabe
Grüezi, grüezi

scho lang nömme gseh ond ghört ;-)Schöni Homepage hesch do!! Gfallt mer riesig guet! Liebs Grüessli vo mer

Kommentar
ja ich fall ab dem stuhl !!!


hy astrid

gibts dich auch noch ? stimmt ewigs weder gesehen noch gehört ...

komm doch mal auf nen kaffee nach olten altes haus !

" der freudig rumhüpfende yogi "
<< | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | >>